gość specjalny!!!

zima się zbliża więc dziś nasz gość specjalny – snowdrop przedstaw się

images (1)witajcie! jestem snowdrop . dzięki mnie widzicie te śliczne płatki śniegu , które  spadają z nieba zimą. nie wiem czy lubicie zimę ale ja ją uwielbiam! miałam ciężkię życie ale odniosłam wielki sukces. 

imagesmówili na mnie że jestem ofiarą losu. teraz wiem że nie powinnam wieżyć w te głupoty.to już koniec mojej wymowy. dozobaczenia! aha i jeszcze to – http://www.youtube.com/watch?v=BeGYtXwYnic

DOZOBACZENIA Snowdrob!!!!

One thought on “gość specjalny!!!

Leave a Reply

