smile ;-D

Hej! może nie wchodzę za często ale nie mam tyle czasu,no woecie – szkoła. Robię teraz nowy blog o zwierzakach ale jeszcze nie powiem wam jak się nazywa bo ledwo zaczęłam go robić. Aha no i może mój nick tutaj to michalinamarten ale mówcie mi lunka🙂 . teraz powiem wam w jakie gram gry i na jakich stronkach jestem zalogowana (może się zaprzyjaźnimy) . no więc tak : transformice (skrót TFM) to taka gra z myszkami. i nazywam się tam adelmousebom , jestem też na stronce jeja.pl i nazywam się luna23251, kolejna stronka to gry.pl tam też jestem luna23251 , aha i jeszcze jedna – wyspa gier i tam oczywiście też jestem luna23251 więc zapraszam do znaj. ! imagesimages (1)

Leave a Reply

